fbpx

בית גדול מעץ

לפעמים חלומות מתגשמים
מי לא חלם לגור בבית גדול מעץ כמו פעם, בימים הרחוקים עליהם קראנו בילדותנו, או נחשפנו אליהם בסדרות כמו "בית קטן בערבה"? משהו בבית גדול מעץ מרגיש חם, אמיתי, ביתי, משפחתי ואנושי יותר, שריד לתקופה פשוטה יותר שבה לא דילגנו מיעד מקצועי וכלכלי אחד למשנהו ושכחנו לפעמים לעצור ולהעריך את הדברים החשובים באמת בחיים: אהבה, קרבה, זוגיות, משפחה ובמילה אחת, בית, על כל המשתמע מכך. רובנו, עם זאת, נחייך לעצמנו ונחשוב שאותם ימים רחוקים חלפו לבלי שוב, ועלינו נגזר להתגורר בקוביות בטון משמימות, חדגוניות וחסרות צבע, צורה או מגע אישי ייחודי.

אז זהו, שלא.
גם אתם חולמים להתגורר בבית גדול מעץ כמו בספרים ובסרטים שאתם זוכרים מהילדות? גם אתם מפנטזים על בית לוג, בית מעץ ארז או בית מעץ לצימר? גם לכם מתחשק לחזור קצת לחיות כמו פעם?

אתם לא צריכים להמשיך לדמיין – כי יש מי שיהפוך את החלום שלכם למציאות.

Log Home – החברה המובילה בישראל לבניית בתים מעץ הארז
את חברת Log Home הקמנו לפני למעלה מ-25 שנה על מנת לאפשר לכל משפחה לחיות חיים שורשיים, אמיתיים, חמים ופשוטים יותר בבית גדול מעץ, כמו שתמיד חלמה לעשות. אנו מקפידים להעסיק אך ורק את אנשי המקצוע הטובים ביותר ולעשות שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר הקיימים בשוק על מנת להבטיח שכל בית שנייצר – בין אם מדובר בבית מעץ ארז, בבית לוג או בבית מעץ לצימר – יגשים באופן המלא, העשיר והמדויק ביותר את חלומו של הלקוח. החזון המנחה אותנו הוא שכל בית גדול מעץ הוא יצירת אמנות מוגמרת, משובחת וחד פעמית, כאשר בכל הנוגע לתחום המומחיות שלנו – אין כל מקום לפשרות, לקיצורי דרך או לעיגולי פינות.

במהלך השנים הפכה Log Home לחברה המובילה בארץ בתחומה הודות לעמידתה בסטנדרטים המחמירים ביותר של איכות ומקצועיות.

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים ותנו לנו להגשים לכם את החלום – ולעזור גם לכם לבנות את הבית שתמיד רציתם שיהיה לכם.