fbpx

בניית מבני עץ

כל מה שרציתם לדעת על בניית מבני עץ ולא העזתם לשאול
כמה מאתנו חלמו לחזור לבית העץ מילדותנו, כששיחקנו בין הענפים וחווינו אהבה ראשונה?
הדרך להגשמת החלום מתחילה בפנייה לחברה המתמחה בבניית מבני עץ, ואם אינכם מוכנים להתפשר על איכות ומקצועיות, עליכם לפנות לחברה המתמחה בבניית מבני עץ מעוצבים. אולם בניית מבנים מעץ, ובפרט בניית בקתות מעץ מעוצבות, מחייבת הקפדה בלתי מתפשרת על הסטנדרטים המחמירים ביותר של איכות, מקצועיות ושירותיות.

בניית מבני עץ מעוצבים – בשביל זה אנחנו כאן
חברת Log Home הוקמה לפני למעלה מ-25 שנה והפכה למומחית המובילה בישראל לבניית מבני עץ מעץ הארז בשיטה אמריקאית מיוחדת. בכל הנוגע לבניית מבנים מעץ אנו לא מוכנים לבצע קיצורי דרך או עיגולי פינות, ומחויבים לשמירה על הרמה הגבוהה ביותר של המוצר והשירות כאחד. לכן, כשאנו ניגשים למשל לבניית בקתות מעץ מעוצבות, אנו מקפידים לעשות שימוש אך ורק בחומרי הגלם המשובחים ביותר בשוק, להעסיק רק את בעלי המלאכה המיומנים, המנוסים והמוכשרים ביותר העוסקים בתחום ולהעניק לכל לקוח את השירות האדיב, האנושי והסובלני ביותר. מבחינתנו, בניית מבני עץ היא רק דרך להגשים עבורכם חלום – והצלחה היא רק דבר אחד: שתרגישו בבית.

בניית מבני עץ – בארזים לא נפלה שלהבת
בכל הנוגע לבניית מבני עץ, עץ הארז הוא הבחירה הטובה ביותר הודות למגוון הסגולות בהן התברך. הוא רך ונוח לעבודה, מבודד את הבית היטב מחום ומקור ועמיד בפני קרני השמש, כל סוגי מזג האוויר, ריקבון, עלייה מהירה באש, הלחות המאפיינת את האקלים הישראלי, מזיקים – אותם הוא דוחה, ואפילו רעידות אדמה. חברת Log Home היא החברה המובילה בישראל לבניית בתים מעץ הארז. בנוסף, אנו עושים שימוש אך ורק בעצים שנחטבו באופן מפוקח ביערות בארה"ב ובקנדה העוברים ייעור מחדש, על מנת לשמור על המאזן האקולוגי. בנייה מעץ היא מהירה יותר, ידידותית יותר לסביבה וחסכונית באנרגיה יותר מסוגי בנייה אחרים, מה שהופך אותה לבחירה עם הכי הרבה לב ונשמה – גם בנוסטלגיה וגם במודעות הירוקה שלה.